fredag den 15. april 2011

Feedback ønskes på visning af filmklip på studienet

Kære medstuderende

Jeg er spændt på at høre om I kan se mit filmklip på studienet.
Der ligger to filmklip det ene som et dokument - (det ved jeg I ikke kan se) men.... der ligger en Windows Media-fil - denne fil håber jeg I kan afspille når I har logget jer ind.

Ændring til Windows Media-fil:

Jeg har ændret mit filmklip til en Windows media-fil i Windows Movie Maker program. Nu skulle det være muligt at se mit filmklip som en musikvideo.

Sådan publiceres en film på din computer:

1. Klik på filer, klip på Publicer film.

2. Klik på denne computer, og klip derefter på næste

3. Skriv et navn til filmen i feltet Filnavn

4. I feltet Publicer til skal du vælge, hvor du vil gemme filmen, når den er publiceret. Klik derefter på næste.

5. Vælg indstillinger, som du vil bruge til at publicere filmen, og klik derefter publicer.

6. Hvis du vil se filmen, efter den er blevet publiceret, skal du markere feltet Afspil filmen.

7. Klik på udfør.

4 kommentarer:

  1. Hej Solveig

    Nummer to video er nem at åbne og se. Man akal bare skrive sit brugernummer og koden.
    Det ser rigtig godt ud med den pædagogiske kropslighed, synes jeg.
    God påske
    Hilsen Susanne

    SvarSlet
  2. Tak Susanne for din feedbak og dine rosende ord. Skønt når det endeligt lykkes.

    SvarSlet
  3. Hej Solveig
    Du ser tjikkebum godt ud:-) God påske til dig og dine.

    SvarSlet
  4. Det virker, og tak for vejledningen :0), tror også den virker for mig?!!!

    SvarSlet